Cykelkorg till Giz!

Har tänkt köpa en cykelkorg som G kan åka i ändå sen jag köpte honom. Det har dock aldrig blivit av... ...förrän idag! Fick ett ryck i morse och ringde till Sea Hund & Katt för att kolla om de hade nån korg inne och tur för mig så hade de det!
Nu har jag en jättefin cykelkorg som G passar perfekt i men ingen cykel... Haha! Har även tänkt att köpa en cykel som i flera år (eftersom alla som jag nånsin har haft har blivit snodda) men det har inte blivit av det heller! Men nu när jag har en cykelkorg måste jag ju ha en cykel så jag ska googla runt och se var man kan hitta en snygg, stabil och relativt billig tramp-hoj!


(bild från seahundochkatt.se)

En rolig sak som hände när jag var inne på Rusta för att köpa en pläd som ska ligga i korgen:

Jag står i kassan och langar upp mina varor som kassörskan scannar in,
Kassörskan -Den här pläden är stoppad för försäljning.
Jag -Ok?
Kassörskan -Ja, det betyder typ att den är brandfarlig eller nåt? På nåt sätt så är den farlig så vi får inte sälja den längre.
Jag -Haha, ok!
Kassörskan -Vill du ha den ändå?
Jag -Hmmm, nja det räcker nog med den andra!

Summan av kardemmuman var att jag fick ingen plommonlila pläd att ha i korgen utan fick nöja mig med en vit...

image46

Kommentarer
Postat av: Anna

Det dar kanner jag igen... Har sjalv ingen cykel men stora tankar pa att kopa cykelkorg till jyckarna!

Ser fram emot fotton sen.

O forresten ga garna in pa bloggen o skriv under namninsamlingen mot att en hund ska svaltas till dods for konst :O

2008-04-06 @ 18:07:10
URL: http://www.princessconzuela.blogg.se
Postat av: crazyangel

Haha en sån där skulle ja haft när ja hade min pudel. Han hoppade jämt ur! Kunde ju vart livsfarligt! :P

2008-04-13 @ 09:48:59
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0