Forever 21

Fick i veckan hem ett paket från Forever 21 som jag beställde för ett tag sen. Har inte öppnat det förrän idag eftersom jag har varit så rädd för att bli besviken, haha! Gissa om jag har fått äta upp det? Haha! Är jättenöjd med allt jag har beställt! Har ju inte använt något än men kvalitén känns helt ok för det extremt billiga priset!

Allt det här fick jag för ca. 3400 kr. (Frakt och tullavgifter inräknade)

image77image78

* 2 partytoppar
* 3 klänningar
* 2 shorts
* 1 kjol
* 3 toppar
* 2 trosor
* 1 diamdem
* 3 ringar
* 1 väska
* 1 portmonä

Helt OK pris tycker jag!



Gosh vad jag inser att jag måste rensa min garderob, den är helt fullproppad med kläder som jag aldig använder! Nej usch, ut med det gamla och in med det nya! image70

image71

Kommentarer
Postat av: marre

va söta grejjer! :) spec den där första blommiga klänningen va jättesöt! :) man kanske ska ta o kika in där på hemsidan! ja shoppade 7 tröjor igår för 1400 :) bra pris också! cya

2008-04-27 @ 08:19:47
Postat av: jeanette

Hej vad fina kläder :)
Är det normala storlekar?
Kram Jeanette

2008-04-28 @ 20:08:26
Postat av: Louise Caroline

Jeanette: Tack! :) Jag tycker att de är ganska normala i storleken! Ligger man mellan två storlekar ska man dock nog ta den större. :) Kramiz

2008-04-28 @ 21:32:32
URL: http://l2008.blogg.se
Postat av: crazyangel

Funderar oxå på å beställa därifrån, är dom ok i storlekarna? Ursha stackars gizmo som inga kulor har :) Hoppas det går bra och att dom två små liven vänjer sig vid varann :)

2008-05-02 @ 12:47:20
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0