Full vecka

Måndag idag. Vad spelar dagarna egentligen för roll när man är ledig? Alla dagar är lixom helg, haha! Man får passa på att njuta. image70

Det går bättre och bättre mellan Giz och Cin, de börjar vänja sig vid varandra, C tar stöd av G (eller mig) när hon ser/möter något läskigt under promenaderna och idag lekte de tom en kort stund tillsammans!
Hon är verkligen så söt, jag kan titta på henne hur länge som helst! Sen att hon alltid vill ligga i knät och gosa är ju inte helt fel det heller! Min lilla snutta! image70

Den här veckan är det en hel del inplanerat; imorgon påbörjar jag en 3 veckorskur med Nutrilett (jag hade planerat att börja redan för ett tag sen men det blev inget av det...),  Giz ska kastreras på onsdag (är så jäkla nervös över att nåt ska gå fel men jag har valt den bästa kliniken så det borde gå bra *hoppas hoppas*), bilen ska in på verkstaden på fredag (sen ska den väl fasiken gå igenom besiktningen, haha) och så tänkte jag bjuda hit mamz och siz i helgen så de får träffa lillan. Ska försöka gå 10.000 steg varje dag också och med två små hundar som älskar att gå långpromenader så borde det inte vara helt omöjligt.

image71

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det ska jag hälsa honom, då blir han så glad så =)
Ha en trevlig kväll!

2008-04-28 @ 18:14:25
URL: http://hannamiasofie.blogg.se
Postat av: Nejlikan

Lycka till med Nutrilett, vet ju att du e duktig på de! :) Kram

2008-04-28 @ 19:10:16
URL: http://nejlikans.blogg.se/
Postat av: suster uster

jasså de låter trevligt x)
hur mkt på ett ungefär går man ner på en 3 veckors kur med nutrilett? :) CYA!

2008-04-28 @ 19:11:02
Postat av: Louise Caroline

Siz: Beror lite på men ungefär 5-6 kg kan man räkna med! :)

2008-04-28 @ 21:33:44
URL: http://l2008.blogg.se
Postat av: Veronica

Vad härligt att det går bra med sötnosarna!
Jag håller tummarna att det går bra för lille Giz på onsdag då.. Fy vad läbbigt!

Använder du också stegräknare? :D En halv mils promenad ungefär varje dag (När man inte jobbar då förståss) försöker jag med.. :) Nu när det är fint väder så är det underbart! :D

2008-04-29 @ 09:59:10
URL: http://vaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0