Legally Blonde

Vi var och lämnade Giz på djursjukhuset i morse. Han var så duktig, inte alls nervös utan mest nyfiken på alla nya människor och alla nya lukter. Jag blir så stolt över min prins! image70
Hjärta och lungor lät bra, ögon och mun såg bra ut och både kulorna låg där de skulle. Han väger 3,65 kg. Jag trodde att han skulle gått upp nåt hekto eftersom han har ätit mer än vanligt sen Cindy flyttade in men tydligen inte...

Inte förrän 16-16.30 i eftermiddag får vi hämta honom och för att tiden ska gå och för att jag inte ska skita på mig av nervositet för att han inte ska vakna efter narkosen så ligger jag och Cin i soffan och tittar på film. Vi har precis sett klart Legally Blonde och ska nu se Legally Blonde 2. Jag älskar de filmerna! image70 I mitt flickrum hade jag världens finaste (och största) Legally Blonde affisch som jag hade fått av min snutt! 

 
Bilder från cdon.se

Låt klockan gå fort nu!

image71

Kommentarer
Postat av: Sofia

Konstigt, dom flesta bilderna i din blogg kan jag inte se :( hursom helst så hoppas och tror jag det går så bra för din lilla kille :)

2008-04-30 @ 12:41:49
URL: http://www.soffanlife.blogg.se
Postat av: Anna

Haller tummarna for G!

Du jag ser inte alla bilder du lagt upp.. Bara ett rott kryss i hornet.... Ar det bara jag?

2008-04-30 @ 14:02:44
URL: http://www.princessconzuela.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag älskar också dom filmerna! Brukar tvinga Victor att titta på dom med mej, mouhaha!
Gaah.. förstår att väntan är jobbig.. Tur du har en liten tös du kan gosa med under tiden!
Får se om våra grabbar kommer bättre överens sen då.. Giz måste nog få vänja sej lite vid att ha två tomma svampar där bak först.. Lillen!

Haha, men altså, solen brukar ALDRIG ta på mej.. Och gör den det, är det först rött, sen blir det vitt igen. Tur det finns solarium!

2008-04-30 @ 14:28:30
URL: http://vaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0