Love is in the air!

Såg nåt så sött när jag stog och väntadetåget idag. Ett par i övre medelåldern stog på perrongen mitt emot min och pratade och gosade, kysste varanda, han smekte henne över hået och hon la sin panna mot hans kind. Åh, det bara strålade kärlek från dom! Jag kunda inte sluta titta eller sluta le, det var så vackert! image45

Hoppas verkligen att jag och P kommer vara lika kära när vi är så "gamla"!

image52
(Tur att man kan älska varandra trots att man är på skogs-semester och allmänt ful och skogs-mullig, haha!)


Kommentarer
Postat av: LindaTherese

Hej :) jag svarade på din kommentar i min blogg.. annars glömmer jag bara av vad jag ska skriva.. hehe. Visst blir man så fånigt glad när man ser sånt, kärlek är så mäktigt :) Vad fina ni är ihop!! Kramkram

2008-04-09 @ 21:55:13
URL: http://lindasrosamoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0