Persikoblommor!

Har insett att jag inte har lagt in bilder på fredagsblommorna på länge. Anledningen är inte att jag inte har köpt blommor utan att jag inte riktigt har koll på hur vår kamera fungerar... Hmm... Måste lära mig hur man tar bra bilder med den så att vi har någon användning för den!

Hur som helst så fick jag hem jättesöta persikoblommor från Ellos idag så de kommer fungera som fredagsblommor, eller "alla-dagars-blommor" egentligen ett tag framöver. Tills jag tröttnar på dom, haha!

image53

image46

Kommentarer
Postat av: Nejlikan

Men guuud va kul! Blogg-tjejerna :)
Vi måste absolut ses snart, våra bebisar måste ju träffas. Hörde att ni kanske skulle skaffa en till, kul! puss

2008-04-13 @ 20:26:27
URL: http://nejlikans.blogg.se/
Postat av: siz

söta :)

2008-04-14 @ 09:02:34
Postat av: Mia

Tror att lille Zeb flyttar till oss innan pingst, dvs v 19

2008-04-14 @ 09:33:42
URL: http://miasmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0