Tjejmiddag!

Vaknade i ottan idag eftersom solen sken in genom ofördragna persinenner! Så härligt!

Igår jobbade jag först heeela lååånga dagen och sen var det tjejmiddag hos Riikka! Jättemysigt! Snacka om att den kvinnan lever det (till synes iaf) perfekta livet! Bor mitt på Östermalm i en våning med inredning som hämtad ur en inredningstidning tillsammans med en italienare och tre underbara barn, ser sjukt bra ut och har typ ett jätteflådigt jobb med skyhög lön! Ja, hon kunde helt klart ha det sämre, haha!

Hur som helst så bjöd hon på jättegod mat och jättegott att dricka och vi hade det jättetrevligt! Så kul att träffa alla utanför jobbet, det blir ju verkligen en helt annan sak då!

Nu ska jag åka och lämna G på dagis och sen jobba några timmar. Sen åker och jag P till Sötälje för att fika på caféet Julia PRAOar på. Hihi, sötisen, ska bli kul att se henne i action!

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0