Underbara kuddar!

Det är omöjligt att gå från jobbet på AK till Karlaplan (istället för till Gärdet), i alla fall om man går så pass tidigt att alla affärer fortfarande är öppna... Först måste man nämligen passera Ellios Hud & Katt och det är en affär omöjlig att gå in i utan att köpa ett sött halsband/sele eller åtminståne lite hundgodis. Tur för mig så hade de inte Giz storlek i Gustaf & Evitas ursnygga rutiga sele så jag dreglade lite där inne men fick (turligt nog) inte med mig något hem.
Sen kommer man fram till Karlaplan och i gallerian där ser alla affärer så inbjudande ut och alla fina saker bara skriker "-Koooom och köp miiiig!" Smög in på Åhléns Home och blev blixtförälskad i denna kudde! 

image73

Det var så bra pris på den så 2 styckna fick följa med hem! Köpte även 2 underbart prinsess-tårte-gröna bordstabletter (borde köpt 4) som ligger och livar upp soff- och köksbordet och dofljus som doftar 'söt frukt'.


På den högra bilden ser man även de ursöta små fåglarna som jag köpte från Ellos.

Ellios och Ellos, haha!

Nu ska jag och Giz åka till Sea Hund & Katt och köpa lite saker till Cindyimage70, sen åker vi hem till mamma och hämtar hennes bil, sen åker vi och hämtar P på jobbet och sen åker vi den långa vägen till Västmanland och hämtar hem Cindy!! Är jättenervös och jättepirrig, hihi!

image71

Kommentarer
Postat av: Alisa

Åååhh vi hoppas allt gått toppen!:) Längtar efter att få se bilder på de två små sötisarna tillsammans.
Det är UNDERBART att ha två små hundar hemma som busar ihjäl sig, sover tillsammans, tvättar varandra, delar mat och godis.
Underbart!:)

2008-04-24 @ 21:33:46
URL: http://alisagonzalez.bloggspace.se
Postat av: Veronica

Vi håller tummarna här borta! :)

2008-04-24 @ 22:37:52
URL: http://vaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0