Vååår på vår balkong!

Känner mig helt moj i kroppen idag också, fortfarande huvudvärk och halsont så jag hoppade över att jobba idag. Känner mig jätteskyldig men ja, att vara frisk på tisdagar går före allt! Haha!

Idag är det jättehärligt väder ute! Klarblå himmel, sol och under dagen skulle temperaturen stiga uppemot 10 grader! Härligt! Vill plocka fram balkongmöblerna och plantera om i krukorna så man kan njuta av balkongen igen men vill vara helt säker på att det är vår och att det inte kommer några fler minusgrader innan jag gör det så det är väl tyvärr lika bra att vänta ett par veckor...

Så här såg det iaf ut på balkongen förra våren-sommaren-hösten. image45

1. image54

2. 3. 4.

Bild 1. Bord och stolar i eukalyptusträ (ska vara snällt mot miljön).
2. Alla blommor var rosa i olika nyanser förra året!
3. De två rosorna var alldeles nyplanterade så de har inte hunnit slå ut på bilden men den lägre varianten var helt ljuvlig sen! Fullsmockad med blommor som aldrig vissnade! Klippte ner den för att se om den gick att spara till i år men hmm, jag vet inte om det fungerar... Basilika som står till höger.
4. Jordgubbar! *jummi* Kom faktiskt några stycken, haha!

Idag ska jag, trots att jag är sick, gå en långpromenad med Giz i det underbara vädret! Sen ska jag fixa lite här hemma eftersom Bile sover här ikväll efter derby-matchen. Ska leta efter var man kan köpa mustach-blekningsmedel till JuliaFulia också, haha! Snuttan! image58

image59

Kommentarer
Postat av: sis

här är de regn blandat med hagel :@ men på förmiddan va de fint!

förresten! söndag kväll skulle passa bra med lektion ;) eller fredag kväll men då slutar jag 4...så söndag kanske istället :):D

2008-04-14 @ 14:02:58
Postat av: LindaTherese

Vilken mysig balkong du har, ska bli så härligt med sommar ju! :) kram

2008-04-14 @ 18:13:38
URL: http://lindasrosamoln.blogg.se
Postat av: Veronica

Vad fint ni har! Tror jag vet vart ni bor nu.. Känner igen stuket på huset.. =)
Hoppas allt är bra med er! :)

2008-04-14 @ 22:21:24
URL: http://veroniiica.blogg.se
Postat av: crazyangel

Mys de där såg ut :)

2008-04-17 @ 07:14:29
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0