Var är min röst?

Jag har helt tappat rösten! Igår var jag väldigt hes men idag hörs det knappt att jag pratar även om jag anstränger mig... Sjukt jobbigt!

Gissa om det är lätt att jobba på förskola utan röst? Det är det inte! Det kan dock bli en rolig grej om man ser till att alla barnen hjälps åt att leta efter den försvunna rösten, haha!
Har även roat mig med att dricka kopp efter kopp med varmt citronte med honung i men det verkar tyvärr inte hjälpa nämnvärt...

Hoppas att rösten är tillbaka imorgon eller i alla fall till helgen eftersom det är stora saker på gång då! image58

image59

Kommentarer
Postat av: Alisa

Hej hej!:)
Åh vad roligt. Ja men självklart, skicka på bara.
[email protected]!:)
Pusss

2008-04-17 @ 18:55:54
URL: http://alisagonzalez.bloggspace.se
Postat av: Des

Svar: Ja duuuuu
hahahah tack för det.. verkligen hahah och tack för ångesten... hahahah

2008-04-17 @ 23:21:04
URL: http://desiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0