Vårstädning

Idag har vi haft vårstädning i BRF:n. Jag drog mitt stå till stcken genom att ta bort allt gräs och all mossa som växer upp mellan plattorna vid entrén. Eftersom det är ganska många plattor och de flesta dessutom är i storlek 10x10 cm så tog det ett tag och nu är jag helt öm i händerna... Buhuu! Stackars mig, haha! Inte konstigt att jag är det dock eftersom jag alltid glömmer att ta på mig trädgårdshandskar....


(Bild från google.se)



Sen har jag även gått på promenad med Giz och småtjejerna som bor granne med oss. De bara älskar G och kommer altid förbi och frågar om de får gå promenad med honom. Så söta!
Han är verkligen världens bästa för han har sånt tålamod med dom, låter de krama och pussa på honom hur mycket som helst och går så snällt i kopplet. Min lille ängel! image58

image59

Kommentarer
Postat av: Des

hej gumman .. hallå varför är du aldrig inne på msn för?
Jag måste fråga hur gör man så man får mindre porer?
haha du e hudterapuet du ska kunna sånt...
det har blvit katastrof för mig senaste månaden...haha hjäääälp

2008-04-21 @ 12:47:01
URL: http://desiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0