Barnvagn

Idag har vi varit på Babyland och tittat på och bestämt oss för barnvagn!

Jag hade innan funderat på antingen en Emmaljunga Mondial Duo eller en Teutonia Prestige så vi tittade framförallt på dem. Emmaljungan tycker jag är sjukt snygg och känns riktigt lyxig men den var också galet stor. Det var ett jäkla pussel att ens få in den i bilen och då slocknade intresset för den. Teutonian däremot fick jättebra plats i bilen och den var mycket mindre och smidigare. Dock är den inte lika snygg men kändes ändå väldigt praktisk så vi bestämde oss för den. Nu återstår det bara att välja färg och det är verkligen ett projekt i sig... Haha, vi måste bestämma oss hyffsat snart också eftersom det är ca. 2 månaders leveranstid och vi vill vara säkra på att få hem den innan bebisen kommer.

   
Bilder från Teutonia.de


Nån som tycker något om nån av färgerna?!




Uppdaterat: Under natten har jag bestämt mig för vad jag (vi) ska ha för färger på liggdelen!
Det blir svart fashion yttertyg med blommigt innertyg.

Tror det kommer bli supersnyggt och min fina skötväska från Skip*Hop kommer göra pricken över i:et!

 +  +

Kommentarer
Postat av: Olyckssyster

Snyggt med blommigt!

2008-08-31 @ 15:20:52
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0