Chihuahuaträff!

Nu ska vi straxt iväg på chihuahuaträff i Rudan, Haninge. Ska bli kul att träffa alla igen och mest av allt Angelica och Maximus såklart! Vi har ju inte setts på alldeles för länge.
Alisa och co skulle egentligen också med men hon har tråkigt nog fått förhinder... Men hon får hänga på en annan gång istället!

Hoppas bara att Gizmo sköter sig och inte bråkar med Melvin eller Mille. Får ta med mig pepparkakor så han blir snäll, haha!
Mest grabbar blir det så Cindy lär bli lika uppvaktad som hon förtjänar, som den lilla prinsessa hon är!

Mina suttar!


Maximus


Nino
Klicka f�r att st�nga bilden

Melvin & Oliver


och förhoppningsvis även Mille & Pepzi

Kommentarer
Postat av: jenny

naw, så sööta Chihuaor eller hur fan man stavar de;) kram

2008-08-31 @ 13:45:52
URL: http://menjenny.blogg.se/
Postat av: Alisa

Gaah:( Jag ville verkligen, men idag var sista dagen för mig att kunan träffa min småsyskon på ett tag!:( Kunde inte neka den minsta det, så det var drför! men jag gör ALLT och VADSOMHELST för att komma på nästa träff. Det kan du ge dig på!

Hade ni det kul? Såg hos Veronica att ni hade det och att Giz och Melvin itne bråkade hehe!:) vad rolgit.

Hoppas inte regnet hann ikapp er!

2008-08-31 @ 15:15:48
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0