Chips & Dipp

Kan konstatera att mitt val att äta chips och dipp till middag och kladdkaka till lunch inte var något bra val...
Haha, världens magkramp och ett antal besök på toaletten blev resultatet av min otroligt nyttiga dag. Trevligt värre!

Nej, nu när man ska bli vuxen kanske det är dags att jag lär mig laga mat, åtminstone något simpelt, som jag kan överleva på de dagar P lämnar mig åt mitt öde... Hmm, är ju så illa tvungen att börja redan imorgon. Köttbullar och makaroner kanske?! Det skulle nog kunna funka!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vet inte.. hmm



Föresten så låter det som att du borde lära dig laga lite mat :D Nu äter du ju för två! :D

2008-08-26 @ 21:58:09
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du kan få gå i gratiskurs hos mig och överraska maken! Kram mamma

2008-08-27 @ 09:19:40
Postat av: Jenny

Åh så du är heller ingen kock .. Jag brukar äta ungefär som dig då Jonas inte är hemma .. fniss

2008-08-27 @ 11:45:11
URL: http://jiinnii.bloggaren.eu
Postat av: Olyckssyster

Här är ett enkelt recept (även om jag gillar chips,dipp, kladdkake dieten)



Bryn en stor hackad röd lök, tillsätt krossade tomater och cremefraiche, salta och peppra efter smak (kan vara gott med lite vitlök om du frågar mig). Låt stå och puttra ett tag. Tillsätt fetaost och skivad gurka just innan servering. Pasta penne eller annan favoritpasta serveras till. Yummy!

2008-08-27 @ 20:56:50
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0