Kåtast i stan...

...är min lilla sessa!

Jag tyckte hon var galet på Giz redan i början av löpet men nu! Herre min Gud! Jag har aldrig någonsin sett en så kåt hund förut! Hon springer efter honom, gnäller när hon inte får vara nära honom, trycker upp snippan i ansiktet på honom och trycker undan svansen så gott det går, när han dissar henne juckar hon på honom bäst hon kan... Haha, en riktig liten snuskhummer!

Tur att Giz är kastrerad annars hade han nog blivit tokig! Nu blir han sugen ibland när hon håller på som mest men oftast vill han bara leka bort det eller morrar åt henne för att han tycker att hon är jobbig. 

Verkligen tur att det bara är två gånger om året de löper för nu vill vi ha tillbaka vårt lilla gossedjur och Giz lilla lekkompis igen! Vår vanliga lilla snutta!


Kommentarer
Postat av: Alisa

Hahah snuttan, vilken snuskis! Leeloo är hemma och juckar på alla gosedjur. Så hon lär nog bli en snusk hon med hehe

2008-08-05 @ 22:25:53
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Des

Haha tikar e grymt jobbig två gånger om året men de är det värt. Fast tur e att nino är väldigt tjejig av sig så jag får en tik utan löp :p



Ja du ska flytta till barcelona, ska jobba på en kundservice samma som här fast dom har kontor i barca. ska bli kul.



O du va guuuullig du är !!! Önskar dock att den vore perfekt ;)

2008-08-05 @ 22:46:09
URL: http://desiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0