Sjuksköterska

Idag fick tjejen från KI "äntligen" tag på mig. Hon har ringt flera gånger om dagen i flera dagar men jag har alltid lyckats missa henne. Direkt när jag såg vad det var för nummer (eller hade googlat det rättare sagt) visste jag vad hon ville men ville helst slippa höra det eftersom det känns så drygt att behöva tacka nej till en plats på sjuksköterskaprogrammet...
Men, men, det var jättekul att först stå som reserv 176 på 1:a intagningen, sen reserv 22 på 2:a och sen bli erbjuden en plats! Då finns ju chansen antagligen till ett annat år också och det känns jättebra!


Kommentarer
Postat av: Olyckssyster

Ja, och om de har antagningar två gånger per år så är chanserna riktigt goda vid en start på vårterminen :)

2008-08-31 @ 15:20:15
URL: http://cutethoughts.blogg.se/
Postat av: Mamma

GRATTIS! Som Du säger: då är chansen stor till en annan gång, kram mamma

2008-08-31 @ 16:32:05
Postat av: Mia

Grattis!

2008-08-31 @ 17:20:35
URL: http://miasmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0