Söndag...

Sjukt seg dag idag... Har inte gjort något vettigt alls och jag har verkligen inte lust att jobba imorgon... Tur iaf att jag är ledig på tisdag!

I dag när jag och P skulle åka till N.E.W.S och köpa mat trampade Giz på en geting. Jag var tvungen att dra ut taggen som satt kvar och plutten var så ynklig. Konstigt att det är samma med hanhundar som med människomän, de blir så ynkliga och pluttiga så fort något gör ont eller de är sjuka, haha! När Cin blev stucken av en geting på nosen i somras var hon bara gnällig en halv sekund sen ville hon fortsätta busa trots att nosen var som en ballong, haha!
Hur som så blev han bra sen efter lite thai-ris och vila och nu är han lika galen som vanligt.



Förresten så ska han vara med på en filminspelning nästa måndag!
Vovvarnas dagisfröken Mikaelas ena hund Lotus har en stor roll i en svensk långfilm som spelas in just nu och så frågade hon om hon fick låna Giz till en scen och det får hon såklart gärna göra!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: hahahaha. Tur de finns några godhjärtade på jorden då.. hahaha!

2008-08-17 @ 21:44:54
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad kul föresten, att gizze boy ska bli filmstjärna :D

2008-08-17 @ 21:49:25
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Alisa

Naaw snutten, vilken otur. Vi skickar massa pussar till tassen'Och ja haha, Giz är världens GRIIIINPUTTE när ngt händer, precis som husse!:)

2008-08-17 @ 22:25:59
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0