Tillbaka från semestern!

5 underbara veckor av semester är slut... Har hunnit med en hel del!

...bland annat...

*Tittat på SATC på bio. Jättebra men liiite väl lång.
*Varit i en tvist och kommit lindrigast möjligt undan.
*Firat att vi har haft Giz i 2 år!
*Firat älsklingens födelsedag (har dock inte köpt present än = dålig stil av mig)!
*Varit hästvakt.
*Träffat Carro och snackat mycket skit, dock inte tillräckligt...
*Träffat Sanna och underbart söta lilla Nadia och tagit igen ett förlorat år! (1)
*Shoppat på Vingåkers Outlet.
*Fått nya bilder på en liten ängel!
*Haft chihuahua-/far-son-träff med Alisa, Mauri, Gizmo jr och Leeloo.
*Vaccinerat Cin.
*Fått nya bilder på några av Gizmos valpar! (2)
*Promenerat runt hela Hågelbysjön! 
*Bjudit mamma och siz på middag.
*Varit på en underbar och efterlängtad ansiktsbehandling!
*Färgar fransarna och brynen (vilket verkligen behövdes)!
*Klippt mig och bestämt mig för att aldrig gå till den salongen igen...
*Varit på möte med min personliga bankman och fått utökat lån så vi kan köpa ny bil!
*Firat att älsklingen har fått semester!
*Varit hästvakt igen.
*Fått Falsterbo-presenter!
*Lyckats fota en bil med mitt efternamn på registreringsskylten! (3)
*Shoppat på Barkarby Outlet (eller shoppat och shoppat, jag hittade ingenting)...
*Varit på Nadias dop!
*Ockuperat svärföräldrarnas hus i Järna.
*Rakat av älsklingen allt hår på huvudet!
*Försökt tvätta vår ryamatta, utan att lyckas...
*Firat morfars födelsedag.
*Bjudit Järna-gänget på middag.
*Varit chihuahuavakt till Linas små tjejer när hon skulle gifta sig. (4)
*Cindy har börjat löpa.
*Bjudit Micke och Petra på middag.
*Hälsat på hos Cindys kennel. (5)
*Varit i Venjan, Dalarna.
*Tagit mycket egobilder... (6)
*Hittat en alldeles egen sandstrand!
*Drömt så livligt att jag har vaknat skrattande, gråtande och sjungandes på en sång -allt på samma natt!
*Blivit brunare på tre soldagar på sjön än på resten av sommaren på land.
*Skrattat, älskat, flummat, saknat, gråtit och njutit av livet och allt annat som hör till!

     
1. Lilla Nadia 4½ månader.
2. Fyra av Gizmos valpar ur olika kombinationer.
3. Mitt efternamn!
4. Jag med Smulan, Flisan, Cindy och Gizmo.
5. Cindys mormor Amanda, Cindy, barndoms-bästisen Nathalie och Cindys gammelmormor Betty.
6. Jag och älsklingen utanför stugan i Dalarna. Flummar oss som vanligt! 

Har säkert glömt en massa och har såklart inte hunnit med allt som jag har velat göra men sommaren är ju förhoppningsvis inte slut än!

Nu blir det tillbaka till verkligheten. Imorgon börjar jag jobba på dagis igen och om fyra veckor är det tillbaka till Akademikliniken....
Tänk om man kunde ha semester jämt! Snacka om lyx det skulle vara!


Kommentarer
Postat av: Nejlikan

åhhh va jag har saknat dig :) puss

2008-08-04 @ 19:47:00
Postat av: Mia

Ni ser ut att ha haft en jätte fin semester. Viktväktarna har jag provat, men jag har inte tid att gå på möten och jag vill ha ett system som kan funka över internet. Nutrilet kan jag inte få ner och jag tror inte riktigt på det heller. Kan ju inte dricka pulver hela livet och börjar man äta "vanlig" mat så kommer man ju att gå upp i vikt direkt. Så GI får funka för mig ett tag fram över. Ha det så bra!

2008-08-04 @ 20:57:54
URL: http://miasmagasin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Välkommen tillbaka !

Härlig semester ni verkar ha haft .. :)

2008-08-05 @ 10:49:30
URL: http://jiinnii.bloggaren.eu
Postat av: Des

Äntligen!

Hahaha du verkar iaf ha hunnit med en heldel!

2008-08-05 @ 12:20:29
URL: http://desiii.blogg.se/
Postat av: Louise Caroline

Nejlikan- När ska du börja blogga igen gumz? Saknar att läsa om ditt crazy liv! ;) Skaffa en ny adress som din mamma inte känner till! :D Miss U! Puss

2008-08-05 @ 17:22:58
URL: http://l2008.blogg.se/
Postat av: Alisa

Hehe jisses vad mkt du hunnit med:) Vad roligt!

Ååh hehe min lilla Gizmo vart helt oliak från de andra haha!

Välkommen tillbaka!

2008-08-05 @ 22:25:19
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0