Boa

Haha, var bara tvungen att ha "Boa" som rubrik bara för att det är ett så fult och flummigt ord! Kan nästan inte säga det utan att börja skratta.

Men boa har jag roat mig med idag iaf. Plockat upp spjälsängen, tvättat alla spjälskydd, sängkläder, frottélakan, handdukar och sånt, rensat ut en låda i byrån i hallen för att ha allt sånt i, sytt överdrag till skötbädden och lagt i ordning på skötbänken och så testade jag även min idé om "hemmagjorda-utbytbara-mobiler" till vagnen och det funkade hur bra som helst. Senare i veckan ska jag packa klart BB-väskan. Får nog byta väska eftersom allt inte får plats i LV-bagen...




Nu ska jag åka och hämta hundarna på dagis och sen vila en stund innan det är dags att göra mig vacker inför kvällens födelsedagsmiddag. Vi ska till Micke och Petra och fira både Micke som fyller år idag och mig som fyller år imorgon. *wii*

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Våren är så fin när allting blir nytt innan allt hinner bli lite tråkigt grönt :D

2008-12-16 @ 17:05:41
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nu händer det grejer :-) Vad fint det blev!

2008-12-16 @ 18:41:43
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0