Andas!

Nu håller jag på att packa klart BB-väskan. Jag ska bara koka en napp och lägga ner och så saknas min hårborste men den kan jag inte packa ner eftersom jag använder den varje dag, haha. Sen får P bränna några skivor med förlossningsmusik som också ska läggas ner och sen är det bara kameran, MVC-journalen och lite sånt som saknas, sen är den klar. Tur det för det får inte plats något mer där i!
Antagligen kommer jag väl hem sen med minst hälften oanvänt men hellre för mycket än för lite...

När jag var hemma hos Kim häromdagen så fick jag låna en bok och dvd om profylax. Det handlar om att man kan använda andningsövningar för att slappna av innan och under förlossningen. Hon tyckte absolut att det hade hjälpt så jag ska helt klart prova. Ska nog sätta på dvd:n ikväll och göra lite övningar, haha!

Omslag "Innan du föder" foto; Anja Callius
Bild från profylaxgruppen.com

Om en liten stund ska jag dra mig in till sthlm och möta upp snutten och så ska jag köpa några av de sista julklapparna.
Känns konstigt att det är julafton om två dagar. Jag har knappt någon julkänsla alls. Tänk om det kunde komma lite snö, då skulle det nog kännas som jul! *hoppas*

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bra att du packat. Jag packade samma dag jag fick värkar hehe. Är ju inte så bråttom oftast MEN man va ju lagom tanksprid. Snart är de ju dax... så mysigt. Och kan säga att förlossningen är de bästa jag varit med om. Så jävla häftigt :)



Ladda upp med godis! Jag fick inte i mig nån mat.mådde så jäkla illa när värkarna satt igång.



Kram

2008-12-22 @ 21:27:24
URL: http://minaunderbara.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja.. Lite snö skulle fan inte skada!! Det här blasket verkar vi få stå ut med hela vintern. :(

2008-12-22 @ 22:33:45
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: emma

när är du beräknad ? :)

2008-12-22 @ 22:46:22
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Ja hehe superkul, jag vart jätte glad!:)

Duu gumman det e inte mycket kvar nu hur känns det?:D

2008-12-23 @ 11:14:23
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0