Friday I'm in love

Underbara, efterlängtade FREDAG! Den här veckan har varit kaos på jobbet så jag och Johanna har peppat varandra varje dag att nu är det en dag mindre till helg och idag är det ingen dag till helg! Bara några ynka timmar! Äntligen fredag!

Friday I'm in love!



Jag gick upp i ottan i morse för att jag skulle öppna på jobbet men nu är jag hemma en sväng och ska straxt skjutsa hundarna till dagis och sen vidare till barnmorskan. Sen är det tillbaka till jobbet några timmar innan jag slutar, 12.45.

Sen blir det hem igen och göra fredagsfint för ikväll kommer Petra hit. Petter och Micke ska ha "killkväll" så då får väl vi ha "tjejkväll", haha.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänker på andra avenyn

2008-12-06 @ 10:45:23
URL: http://miasmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0