GOD JUL!

Om en stund åker vi till mamma och firar jul med henne, Siz och morfar.
Imorgon firar vi jul med mamma och Siz igen och med mormor.


Vårt färdiga julkort som jag hoppas att alla berörda har fått nu, även om jag skickade ut dem i sista sekund...


God Jul till er alla!



Uppdaterat:
Nyligen hemkomna från mamma. P leker med sin julklapp som han fick av mig, mamma och mormor -Playstation 3. Gissa om han blev glad?! Haha, han har typ tjatat om den i 1 år...
Själv fick jag en ny iPod och hörlurar med jättestora Swarovski-stenar på (eller de ska jag köpa imorgon, haha), nya fårskinnstofflor, dammsugaren som jag önskade mig (Oxy3System från Electrolux) och en fylla-i-bok om "Mitt 1:a år som Mamma" och P fick samma fast med pappa. Han fick också Cesar Milans bok om hundträning. Jättebra julklappar tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Bile

Fett najs! =)



Härmar Frida där med hörlurarna, men det är lugnt haha!!

2008-12-26 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0