Nyårsafton!

Idag är det nyårsafton, sista dagen på 2008. Ett helt underbart år har det varit!

Den här nyårsaftonen firar jag och hjärtat på hemmaplan. Vi har stora planer för kvällen!

Till nyårsmiddag blir det
*Gratinerad hummer
*Oxfilé med potatisterrin och calvados-sås
*Vit chokladpanacotta med bär

Tyvärr får jag överleva på cider till middagen men skålar gör vi i Veuve Clicqout. Den absolut godaste champagnen som finns tycker jag! (Lite alkohol sägs fungera som igångsättare också så vem vet, haha?!)

Nu ska jag sätta fart, mycket som ska ordnas inför kvällen.

Hoppas ni får en underbar nyårsafton och jag önskar er alla ett Gott Nytt 2009!


Bilder från nyår 2007 när vi hade nyårsfest i Järna.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jadu nu är de så nära så de är inte klokt. I morgon kanske ni har fått eran grabb ju! Verkligen spännande. Och vilken start på nya året!

Nu lär de ju bli en 09.a :)

Felicia kan lära honom allt hon kan sen thihi!



GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA 5 !

2008-12-31 @ 12:14:54
URL: http://minaunderbara.blogg.se/
Postat av: Alisa -[GOTT NYTT ÅR 2009]-

Vi klackarna i tagket slår,

för ett helt nytt år.

Med god mat och bubbel,

men se nu till att inte hamna i massa trubbel.

Vi champange glasen höjer,

och hoppas att klänningen töjer.

För mätta och belåtna går vi snart ut,

och ser att 2008 snart är slut.

Med fyrverkerin och nyårslöften,

att banta ner oss själva och minska våra höften.

I hopp om ett bra kommande år,

ler vi och hoppas att tiden läker alla sår.

Vid tolvslaget skålar vi alla,

och i försöker att i snödrivan ej falla.

Du en värmande hälsning nu får,

för jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!

// Alisa Gonzalez

2008-12-31 @ 15:19:41
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gummsan!

Jo.. Jag såg den i alternativ två.. Men jag tror det var på datorn hemma hos min mor.. Här hemifrån ser jag alternativ ett. Kanske för att jag använder mozilla firefox här? Och inte hos mamma....

Här ser jag iaf alternativ 1 =)



Gott nytt år med er! Alla fem :)

2008-12-31 @ 15:36:07
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja gott nytt år stumpan! Här firar jag ju en timme senare;) eller firar o firar, jag ska upp kl 5 imorrn o jobba så det blir nog mest sova för min del;) Se nu till att hålla dej några timmar till så blir det en januaribebis. För det vet ju alla att de som e födda tidigt på året e bäst.. Å så du oxå såklart;)

2008-12-31 @ 15:57:41
Postat av: Des

GOTT NYTT AR VANNEN!

Hoppas du far ett jatte bra nytt ar!

PUSS

2008-12-31 @ 16:17:56
URL: http://desiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0