På besök i Kallhäll

Idag har vi varit ute på äventyr. Vi skulle åka hem till Kim, Jocke, Tilde och Wiggo för att hälsa på och jag kom på den brilianta idén att ta tåget... Herrejösses, det gör jag inte igen, haha! Tacka vet jag bilen!
Jag lider med alla stackare som måste åka tåg varje dag och som inte har bil... Jag skulle nog inte överleva.


Cindy och Gizmo sitter i väskan på tåget.

Det var iaf jättekul att hälsa på hemma hos dem. Lilla söta Tilde är 2 veckor gammal nu och fortfarande en liten skrutta på bara 3,1 kg. Så himla söt och snäll! Men jag kan för allt i världen inte förstå att en lika "stor" bebis ligger i min mage! Hur får han plats?
De bodde jättefint och hade verkligen kommit i ordning trots att de bara har bott där i knappt 1 månad. Superlyxigt att ha så nära till vattnet och så hade de jättefina promenadvägar runt omkring. Förstår att de trivs bra!

Nu har vi precis ätit middag och ska nog sätta på en film och bara mysa resten av kvällen.
I helgen blir det födelsedagsfirande för hela slanten, imorgon kommer P's familj och på söndag min. Nice!

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

heheh vad mysigt!:)

Du har en award att hämta i min blogg:)

2008-12-20 @ 09:35:48
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Gud va gulliga!

Vi har startat en ny blogg, www.minaunderbara.blogg.se :)



Ingen knodd ännu?

2008-12-20 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0