Städdag

Tisdag idag vilket betyder städ- och tvättdag. Tycker det är så skönt att passa på och göra det på tisdagar när jag ändå är ledig så slipper man göra sånt tråkjobb på helgen. Så det har jag pysslat med idag.
Upptäckte dock när jag skulle dammsuga att dammsugarpåsarna var slut och den som satt i var tokfull så jag fick bege mig ut på påsjakt. Tydligen säljer de inte dammsugarpåsar på alla affärer eftersom det finns så många olika sorter men som tur var hittade jag rätt till slut.
Appråpå dammmsugare så vill jag ha en ny. Vill ha en Electrolux Oxy3System, tycker de verkar bra. Vår Ultra Silencer som vi har nu har inte varit tyst sen vi använde den som "byggjobbs-dammsugare" så det börjar bli dags att byta ut den...

Bild av Product Standard Image
Bild från electrolux.se

Linda var här och fikade en sväng också och det vart (som alltid) massa bebisprat, haha. Hon är i vecka 27 nu så 8 veckor efter mig. Appråpå bebisar så tycker jag att Kims bebis får ta och titta ut snart! När hon har "gjort sitt" är det ju lixom jag som står på tur...

Kommentarer
Postat av: Kim

Hoho!!



Jo det är jätteskönt med nära till vattnet där traskar jag och Wiggo varje dag:-) lite lyxigt!



Gud vad det är tröttsamt o bara gå o vänta o vänta förstår verkligen vad alla menar nu att tiden känns så mkt längre jag klättrar på väggarna här hemma..:-)



Ska till BM på torsdag och då får det beslutas hur vi gör och hoppas det kommer igång av sig själv innan söndag sen blir det nog igångsättning på måndagen om inget hänt.





Visst känns det skönt när man har ett datum då går tiden mkt mkt fortare:-) 15:e det är inte långt kvar nu december kommer ju springa iväg o vips är det jul o massa ledigt sen är det inte långt kvar...jihoo:-)



Kramar

2008-12-02 @ 17:25:06
URL: http://www.nogg.se/wiggo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0