The very last day....

Ja, så har jag då jobbat min sista dag på dagis. Känns både skönt och konstigt.

På morgonen hade vi Lucia-firande och barnen var så himla duktiga! Jag blev superimponerad; alla sjöng högt och bra, alla satt still och nästan ingen blev ledsen och ville gå till föräldrarna. En riktig succé!
Sen har dagen bara flutit på, jag har fått både födelsedagspresent (3 doftljus) och avskedspresent (en blomma) och jag har sagt hej då till alla mina underbara kollegor. Kommer sakna (nästan) alla! Men har fått lova 1.000 gånger att jag kommer och hälsar på och visar upp lillen när han väl har kommit så det lär jag ju göra, haha!



Just nu känns det dock inte alls som att jag har slutat men den känslan infinner sig nog om några dagar när jag börjar bli rastlös, haha! Tur att jag har rätt mycket inbokat fram tills årsskiftet iaf så att tiden inte kan gå hur långsamt som helst.

Kommentarer
Postat av: Janni

Det tycker jag verkligen att du ska unna dig. :) Särskilt eftersom du ska ha barn snart också, för visst fyller väl du också år i december, eller minns jag helt fel?

2008-12-15 @ 18:52:53
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du får hålla ut till den 5e... ;)



Barnen är så himla söta när dom sjunger.. jag satt bara och log när våra gjorde det. Sen när tippe tippe tipp tapp kommer, sjunger alla Jätte högt :-)

2008-12-16 @ 18:40:45
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0