Trött...

Nu börjar jag bli lite trött på att vara gravid. Känner mig så stor och klumpig. Det känns som att magen inte kan växa mer utan att spricka och jag måste sitta helt rak i ryggen hela tiden annars känns det jätteobehagligt eftersom livmodern står ändå upp till bröstbenet nu...
Dessutom har en enorm trötthet drabbat mig. Trots att jag sover jättebra på nätterna måste jag ändå sova nån timme efter jobbet för att orka med kvällen. Jag är lika trött nu som jag var de första månaderna av graviditeten. Hoppas att det blir bättre nu när jag slutar jobba, hur kul är det att gå runt som en zombie lixom?!

Så nu lille bebis tycker jag att det är dags för dig att komma ut!
*Du får jättegärna komma på min födelsedag, på onsdag, det skulle vara den bästa födelsedagspresenten.
*Om det känns för tidigt får du jättegärna komma på julafton, det skulle vara den bästa julklappen.
*Om du inte vill komma då heller så får du jättegärna komma på nyårsafton, det skulle vara den bästa avslutningen på året.
*Kommer du inte då heller så får du jättegärna komma den 1 januari, det skulle vara den bästa början på det nya året.
*Annars får du jättegärna komma den 5 januari, på min pappas födelsedag.
*Har du inte kommit då så måste du komma den 8 januari, på beräknat förlossningsdatum, för över tiden vill jag inte gå.
Så lille bebis nu har du några datum att välja på. Ju tidigare desto bättre tycker jag!



Hoppas vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va lustigt att du fyller på onsdag..Felicia kom ju 3 dagar efter min födelsedag... Kanske din plutt gör också ;)



Hoppas du slipper dom sista dagarna... eller veckorna!



Dax att komma ut nu grabben!

2008-12-13 @ 14:53:22
URL: http://www.sagaochlotus.se
Postat av: Veronica

Jag tycker han kan komma ut 5 januari :)

2008-12-13 @ 15:04:56
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Cicci

Trillade inom på din sida och passar på att önska dig en fortsatt mysig och trevlig Lucia.

Gillar din blogg!!

2008-12-13 @ 15:57:11
URL: http://cicci.påwebben.se/
Postat av: Caroline

Jag tycker han ska komma i god tid tills jag e i sverige så jag hinner träffa honom:) alternativt vänta till min födelsedag 7e februari. eller kanske inte;)

2008-12-13 @ 17:13:59
Postat av: Louise Caroline

Caroline- Ja, eller hur, det skulle ju vara toppen! :D Eller inte den 7 februari. ;)

2008-12-13 @ 17:45:31
URL: http://l2008.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, för dig som släpar på det är det en väldigt lång tid.. Men det vore riktigt coolt.



I vår familj har vi alla något på speciella datum.. Alltså att någon dör på någons födelsedag eller föds på någons dödsdag osv. T ex idag, min bror fyller ju år.. Och min morfars dödsdag idag :P (10 år sen) Jag gillar sånt! (Okey, det är inte så kul när det väl händer men något mystiskt är det..) Det är även min morfars brors födelsedag idag.. hihi



Jag håller tummar för 5 januari... :)

2008-12-13 @ 18:20:20
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Japps, jag fyller år den 18 april. Den 20 april åkte vi in till förlossning och sen kom hon den 21.a :D



Så den 20.e då hehe... eller 21 som Felicia :)



Spännande som tusan är de.. du måste blogga innan du åker in. Jag hade ju min bärbara med och bloggade efter hon föddes hehe... hon sov ju 24 timmar efter så fanns inget att göra :P Sen blev de fullt upp ;) Både Johan och Felicia sov efter förlossning men jag va pigg som tusan av nån anledning. Jag trodde man skulle slockna efter man pressat ut knodden ja... men icke.



Kram

2008-12-13 @ 18:25:56
URL: http://www.sagaochlotus.se
Postat av: emma

vårgranne har oxå datum 8e :)

2008-12-22 @ 22:47:44
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0