Utomlands

Jättemånga vi känner har åkt utomlands den här julen och nyåret. Skönt för dem men tråkigt för oss... Vi vill också åka till värmen!

P's syster Linn och hennes kille Are var först ut att åka till Kosta Rica.
De blir borta 1 månad och kommer hem i mitten av januari. Som tur är uppdaterar Linn i deras resedagbok så man får höra om alla deras äventyr och Are lägger upp bilder på flickr så man får se hur underbart de har det! Gissa om man blir sugen på att åka själv?!

DSC_0334 by Are2009.DSC_0407 by Are2009.
CSC_0268 by Are2009.CSC_0693 by Are2009.
DSC_0529 by Are2009.DSC_0513 by Are2009.
Observera ormen på den högra mittenbilden och den lilla kolibrin (precis till höger om blomman) på den högra av de nedersta bilderna.
Bilder från flickr.com/photos/linnare/


Sen, straxt innan jul, åkte resten av P's familj till Teneriffa. De är borta drygt 2 veckor och kommer hem i början av januari...

Och idag åker Micke och Petra till Gambia och firar nyår...

Jag vill också! Jag vill också! Jag vill också!

Kommentarer
Postat av: Alisa -[GOD FORTSÄTTNING]-

Men jösses så underbart!:)

2008-12-29 @ 12:30:14
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Heej :) tittar in här :D



Besök gärna min blogg, och glöm inte att vara med och svara på gåtan lite längre ner! Ha en bra dag

2008-12-29 @ 12:32:32
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0