1:a delen avklarad!

Så jäkla skönt!

Nu är jag CIDESCO-diplomerad hudterapeut! *wiihoo* Jag klarade första delen av examen!


(Bild från cidesco.com)

I måndags skrev vi teorin och det kändes jättebra! Jag tyckte det var ett hyffsat lätt prov så det var jag nästan säker på att jag hade klarat men sen i tisdags (igår) var det den praktiska examinationen och det gick inte lite lätt... Började med att jag inte kunde svara på en av delegatens frågor (riktig jäkla kuggfråga btw) men imponerade dock senare med att ta reda på svaret och berätta det för henne. Sen gjorde jag typ mitt livs sämsta FBF... Usch! Sen flöt det visserligen på bra men jag tyckte att hon ställde så få frågor vilket gjorde mig osäker, man visste inte om det var positivt eller negativt.

Så skönt det var sen, efter 10 timmar, när allt var över och Ina kommer ner och berättar att alla får komma tillbaka på torsdag, alla får göra SPA-CIDESCO, alla har klarat sig! Så skönt! image109

Det var jättekul att ha Andréa med mig också (som kund) och jag tror att hon tyckte att det var en helt undebar dag!

Nu ikväll ska jag till skolan igen för att se hur det gick för tjejerna som gjorde praktiska delen idag och sen ska vi få diplom och lärarna ska tacka av oss och så!
Sen imorgon blir det till att ställa klockan på halv 6, göra sig vacker och sen dra till skolan igen för att göra SPA-CIDESCO! Haha, vilken vecka! Ska bli skönt när den är över!

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0