Alla Hjärtans Dag!

Kärlekens dag! image88

Var runt som en tok i morse för att hitta perfekta rosor men fann bara halvdana på Vi... Lite synd men det var de enda mörkröda som fanns(!) ICA och Coop hade alla andra färger förrutom mörkröda! De kan inte ha varit slut heller eftersom jag var ute runt 8-9 när alla affärer precis har öppnat, innan blomsteraffärerna har öppnat... Hur som så köpte jag 20 stycken och gjorde söta buketter i olika storlekar av dom. image90

Nu är allt fixat inför att älsklingen kommer hem, eller ja, jag ska köpa mat, hämta Giz och fixa mig själv så klart men hmmm... Kanske borde sätta fart egentligen! Haha! Han är nog på väg från Oslo nu, längtar efter min snutt-plutt!

The love of my life! image90

image91
Hihi, vad små och söta vi var här! Min student, 2003!

image92
I somras på P's 25-årsfest! (Min Siz i bakrunden!)

Världens bästa pojkvän! image90

image89


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja nu finns det många tävlingar i bloggen, bara att vara med :) hehe

2008-02-15 @ 11:52:49
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0