Beach 2008

Sista svullardagen inför hårdträningen till beach 2008! Haha! Alltid lika seriöst i början och sen ballar det alltid ut efter några veckor ändå men va fan?! Så länge jag går ner 10 kg, får lite muskler och lite bättre kondis så är jag nöjd! Linda S har ju dessutom visat det mest effektiva sättet att göra "kissande hunden" så nu jävlar!

Bye, bye fattie!
(förhoppningsvis) Hello Skinny! (i juni nån gång...)

image97
Svettig och fet men fan vad härligt det ser ut! image90 (Italien 2005)

Nu ska jag trycka i mig min sista chokladkaka och hälla i mig min sista cider! Haha!

image89

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har bokat en liten pojkvalp som är leveransklar om ca 6 veckor, så det går åt där :) Ska inte ni skaffa en vovve till? Härlig bild förresten! :)

2008-02-18 @ 12:59:42
URL: http://www.soffanlife.blogg.se
Postat av: marre

hahaha x) bra där. ska vi ha tävling? jag är på !x)

2008-02-21 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0