Clarion Sign

På fredag-lördag är det agent-fest på Clarion Hotel Sign för massa olika resebyråer, bl.a. då min babes! Ska bli så kul! (Förhoppningsvis) massa god mat och trevligt sällskap. Det var tydligen över 500 gäster inbjudna och sen har väl nästan alla respektive med sig så det blir en del! Nice!
Det bästa ska nog ändå bli att "provligga" rummen! Haha! Älskar att sova på hotell, bara känslan av att man kan slänga vad som helst var man vill och att nån annan städar upp efter en, det är underbart! Haha!

Men ärligt talat så ska det bli intressant att kika på förra årets (och antagligen även dettas) mest omtalade hotell, se om det är så glammigt som det sägs och utger sig för att vara!

Foto: Mathias NeroFotograf Mathias NeroFotograf Mathias NeroFotograf Mathias NeroFotograf Mathias NeroFotograf Mathias Nero
(Bilder från clarionsign.com)

Tror jag hoppas att vi får ett Bruno Mathsson rum, måste kolla med P om han kanske vet redan nu!
Måste ta mig en funderare på vad jag ska ha på mig också... Men antagligen blir det en liten svart, pumps och lockat hår som vanligt! Haha! Det slår aldrig fel! image109

image111

Kommentarer
Postat av: Katti

Tack det hoppas jag med :)vilket fint hotell!

2008-02-25 @ 17:57:09
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: Åsa

Sv: Visst är han söt! :)

2008-02-26 @ 08:59:30
URL: http://asanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0