Ekologi

Igår köpte jag ekologiska apelsiner från Coop. De var verkligen urgoda! Jättesaftiga och jättesöta! Helt perfekta!


(Bild från google.se)

Jag köper nästan bara ekologiska produkter nu för tiden, eller i den utsträckning det går i alla fall. Finns det ett ekologiskt alternativ tillgängligt så väljer jag alltid det.
Jag tycker det känns mycket bättre att både köpa och äta maten om jag vet att den inte är full av kemikalier eller har kommit från ett stackars plågat djur. Dessutom tycker jag faktiskt att ekologisk mat smakar mycket bättre och att den smakar mycket mer än oekologisk mat.
Jag tycker att alla borde börja köpa och äta mer ekologiskt!

image111

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag håller helt med dej!!

2008-02-27 @ 21:13:40
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0