Ex*fucking*amen!

...är avklarad!

Alla vi (8 st.) som valde att även göra SPA-CIDESCO klarade oss! Gud vad glad jag är! "För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeenten, fy fan vad vi är bra!" Mohaha!

Visste ju redan att jag hade klarat det praktiskt men idag skrev vi teorin och den var ingen barnlek! Jättesvårt var faktiskt provet! Hade lite lätt ångest när vi satt och väntade på att få resultaten men sen! Vilken lättnad!

Firade med lärarna i apelsinjuice (var för tidigt för alkohol tydligen?! för tidigt för vem? hallå klockan var ju redan 11!) och sen gick vi och fikade. Jag och Linn var helt förvirrade och ville knappt gå från skolan, vad händer nu lixom?! Hehe!

Nu är jag sjukt sugen på att fixa naglarna men jag verkar va ute i lite väl sista minuten för att få en tid idag...
Jaja, i kväll blir det iaf middag med tjejerna, ska bli mysigt!

Svensk SHR-godkänd Hud- & Spaterapeut!
CIDESCO-diplomerad Hud- & Spaterapeut!
Nice!

image111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0