Hemmafru!

Jag har blivit en riktig hemmafru nu under mina lediga dagar. Igår var jag och storhandlade på ICA, köpte massa bra saker och igår och idag har jag storstädat hela lägenheten; plockat i ordning, plockat bort, plockat fram, dammat, dammsugit, duschat blommor, tvättat fönster, tvättat massvis med tvättmaskiner... Nu är det bara pyttelite kvar att göra och sen ska jag bära ner massa saker till vårt redan överfulla förråd och sen gå och fixa mig inför ikväll. image88

Känner mig så duktig, nu gör jag nog min stora idol Martha Stewart stolt! Haha!


(Bild från marthastewart.com)

Pratade förövrigt med Linda Ö idag också och hon är precis som mig! Haha! Det måste bli flytt till Wisteria Lane snart alltså!

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0