Hudproblem...

Jag har blivit så dålig på att sköta om mig nu när jag är ledig... Typ helt förslappad och det märks på min hud! Usch, jag börjar se ut som när jag var superstressad i skolan, innan jul nångång... Massa små stress-finnar i pannan och allmänt rödblossig och samtidigt blek som ett lik...
Det suger att ha superkänslig hud!

Tror min hud är beroende av min AB IR creme för när jag använder den varje kväll ser jag aldrig ut så här... Nej, det måste bli bättring!

Advanced Biogen Intensive Repair 50ml

Jag måste:

*Vara noga med att tvätta ansiktet varje kväll!
*Använda ansiktsvatten varje morgon!
*Smörja in mig med AB IR varje kväll!
*Smörja in mig med ögoncreme/koncentrat varje morgon och/eller kväll!
*Smörja in mig med CS koncentrat och CS creme varje morgon!

Vill ju inte se ut som nåt som katten har släpat in lixom, haha!



I eftermiddag ska jag in till stan på intervju på en salong och så ska jag passa på att gå in på Gertab och köpa vax, filblad och annat nödvändigt också. Måste ju passa på innan studenrabatten försvinner!

image100

Kommentarer
Postat av: Des

Men heeeeeeeeeeeii!!!
Vadå banta? sluuuta nu... du måste skämta haha

2008-02-22 @ 11:05:39
URL: http://desiii.blogg.se
Postat av: Des

Det är bara bra faktist, är i tullinge lite då och då. hur går det gått kllart skolan?

2008-02-22 @ 11:18:08
Postat av: Veronica

Ja, en riktig bajspromenad. :(

Jobbar på Rodret och Grindstugan :)

2008-02-22 @ 16:56:50
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0