Jätteskum blondering!

Igår var jag med mamz och siz i stallet hela dagen och hjälpte dom med deras stalltjänst.
Det är ganska mysigt att vara i stallet, ibland saknar jag ridningen och hästarna som fan och lika ofta är jag sugen på att börja igen! Om jag hade tid och råd så skulle jag köpa en häst på en gång! (Blir ju sjukt sugen varje gång jag går in hit också, till bloggen, och ser bilden när jag rider i headern! Haha!)

Synd att Wiwi, siz häst, är så knäpp att jag vägrar rida henne, annars hade jag ju kunnat rida på henne nån gång i veckan... Knäpp-Wiwi! Haha! Påminnelse! *Köp aldrig ett sto!

image114

När vi var klara i stallet skulle jag hjälpa siz att blondera håret. Hon har blont naturligt men färgade det brunt i vintras. Nu ville hon iaf ha tillbaka det blonda och jag hjälper såklart till! Var så noga och täckte in varenda hårstrå på huvudet och vi lät det sitta i dubbelt så lång tid som man skulle men ändå?! I princip ingen skillnad?! Va fan?! Inte ens orage blev det, några slingor blev ljusare men annars såg man typ ingen skillnad! Hur skumt som helst! Vad fan hände?
Jag fattar fortfarande ingenting!
Får se hur hon gör nu, om hon går till frisören och fixar det där eller om hon färgar brunt igen...

image111


Kommentarer
Postat av: guess. :P

wiwi e inte alls knäpp hon e jättefin om man kan rida henne . du ger ju upp hela tiden så vafan ? de är ingen ridskolehäst inte...:P

2008-02-25 @ 14:36:42
Postat av: Louise Caroline

Mupp-Siz! ;)

2008-02-25 @ 14:55:15
URL: http://l2008.blogg.se
Postat av: Mamma

Hon använde sling-färgen sedan på övre delen av skallen och blev morots-orange där och det gamla mörka resten! Mycket häftigt! Kram Mamz

2008-02-25 @ 16:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0