Jogging och besiktning

Har precis kommit hem från årets första joggingrunda! Kände mig superladdad i morse och det var (nästan) perfekt väder att springa i!
Det gick jättebra att springa (eller jogga) och nu känns det så skönt i kroppen! Haha!
Tror jag ska gå ut imorgon också och ta med mig G. Han är så duktig på att springa med så det kan vara lite kul för honom!



I eftermiddag ska jag iväg och besiktiga bilen... *gulp* P har spänt åt handbromsen men jag tror att de vanliga bromsarna är lite slitna... Ja, hur som helst så hoppas jag verkligen att den går igenom!
Skulle vara så skönt att slippa lägga pengar på att lämna in den, framförallt eftersom vi ändå har tänkt köpa ny bil inom en hyffsad snar framtid.

Jag skulle definitivt INTE säga nej till denna! Haha!

(Bild från porsche.se)

Uppdatering: Det blev ingen bilbesiktning för klanten till pojkvän jag har hade inte betalt besiktningsräkningen vilket betyder att tiden blir avbokad! *jippi* Så nu har vi körförbud fram till 19 mars när vi har fått ny tid! Haha!
Vad händer egentligen om man blir stoppad av polisen om man kör en bild med körförbud? Får man böter eller?

image111

Kommentarer
Postat av: Marianne

Duktigt med en joggingtur!! :D Jag ska också börja jogga hade jag tänkt ;) Håller tummarna för att bilen får igenom!!

2008-02-28 @ 16:50:20
URL: http://marianneeck.blogg.se
Postat av: Marianne

böter blir de nog,eller kanske t.o.m indraget körkort , ja vetinte läs på vägverketshemsida!^^ du kan låna min moppe om du vill ;D hahaha

2008-02-28 @ 19:46:46
URL: http://marianneeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0