Nagelförlängning

Har precis vart och fixat naglarna!

Har varit så trött på att ha skolans korta naglar så nu ville jag bara ha tillbaka mina långa. Gjorde med gelé den här gången (när jag fixade förut hade jag akryl) och 1:a intrycket var att det kändes mycket bättre än akryl. Framförallt att man slipper den hemska lukten men sen också att det torkade snabbare.

Tjejen som gjorde var jättegullig och väldigt billig! 300 kr för förlängning med vita tippar och dekoration på två naglar! Slutresultatet blev helt OK. Jättebra på ena handen men på andra tycket jag att hon hade filat lite för lite på bredden, men hur som, det är ordnat nu!

image79

Får se hur länge de sitter nu, har (hade) en förmåga att tappa tippar titt som tätt vilket också var en stor anledning till att jag slutade med nagelförlängningar... Men hoppas att gelé passar mina naglar bättre!

Nu kommer snart Carro hit, hon är på hemvisit från Irland, och hon hade tydligen jättemycket att berätta! Spännande!

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0