Nail Buffer

Var på H&M idag för att jag skulle köpa en riktigt grov fil som jag kunde fila ner mina gelénaglar med lite. Hittade ingen som var av den typ jag ville ha, men däremot hittade jag denna nail buffer.

Hur grym som helst!
image98
(Bild från hm.com)

En riktigt grov sida som var perfekt att fila ner tipparna med, en något mindre grov sida som var perfekt att fila till "utväxten" med, sen steg 1-4 filar för utjämning till glans. Den kostade dessutom endast 20 kr! WOW! image90

Jag är mäkta imponerad, perfekt fil att ha hemma när naglarna har börjat växa men det inte är tid för påfyllning av gelén än.

H&M hade fått in mirakelkrämen Boots No7 också! Åhh, skulle köpa men hade inte kreditkortet med mig... Funderar på att åka dit igen, innan den tar slut, bara för att! Den är verkligen ett måste ha!

image99
(bild från kicks.se)

image100

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också den där nagelfilen, den är grym! :D

2008-02-21 @ 20:41:19
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0