Ny vän!

Igår var vi ute och åt med klassen på en italiensk resturang, Serwito. Jättemysigt ställe och god mat! Verkligen roligt att träffa alla utanför skolan, alla blir så himla annorlunda efter några glas vin. Haha!

Efter middagen följde Linda S med hem till mig för hon hade ingen lust att va ensam hemma.
Vi drack massa drinkar och pratade om allt och ingenting fram till typ 4 när hennes kille kom med släpvagnen från Sundsvall och hämtade henne.
Det var verkligen jättekul att lära känna henne, jag menar vi har gått i samma klass i 1,5 år men aldrig varit mer än klasskompisar. Men nu känner jag att fan, hon är en riktigt grym tjej! Vi har nästan precis samma uppväxt och familjesitation och Gizmo och hennes hund är jättelika i sättet! Haha! Min lilla familj får åka upp till Sundsvall och hälsa på hennes lilla familj ibland, nu när hon flyttar tillbaka dit.

Jättekul känns det iaf!

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0