Nya tider!

En ny måndag, en ny vecka men utan skola! Vad konstigt det känns... Eller ja, just nu är det ganska skönt men snart kommer jag nog bli rastlös av att inte ha något bestämt att göra varje dag...

...sån tur då att jag har bestämt att börja ett nytt liv idag! Haha! Som man gör nästan varje måndag... Nej, men jag ska verkligen passa på att träna, äta nyttigt och träna mycket med Gizmo nu innan jag börjar jobba/plugga eller vad jag nu ska roa mig med.

Nu blir det hårda bud i Mellerud!

För mig:
*Morgonpromenad varje morgon (möjligtvis inte på helgerna), antingen med Giz eller med stavar.
*Äta varje mål enligt kostcirkeln, halva tallriken grönsaker, en fjärdedel protein och en fjärdedel kolhydrater.
*Träna pass minst tre gånger i veckan, t.e.x body pump, core, spinning, pilates eller power yoga.
*Söka (seriöst söka!) minst två jobb om dagen eller utreda möjligheten att fortsätta plugga.

För Giz:
*Inget mer flexikoppel, nu är det kort koppel och fotgång som gäller!
*Sitta bak i bilen, fastspänd, när vi åker bil.
*Aktiveringslekar/spel/annan fokuseringsträning i minst 20 min, minst tre gånger i veckan.

Vad kul det ska bli att sätta igång! Hoppas jag ser resultat både för mig och Giz fort också!

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0