Pedikyr

Har precis fixat fötterna. Så skönt! Älskar att ha nyfixade fötter! Haha! Bara att fila fötterna och lacka naglarna i en glad färg gör så himla mycket!
Avskyr dock att få pedikyr av nån annan (förutom fotmassagen då), gör det mycket hellre själv!


Nästan exakt samma färg som jag har på mina tånaglar! Haha!
(Bild från google.com)

Nu ska jag snart åka och träna Core.
Shit, jag har inte tränat på så länge, jag kommer vara död i magen ikväll...
Ska nog basta ångbastu efteråt också och kanske bubbla lite, åh vad skönt! image90

image89

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tipsen jag fick om jogging var att inte springa så snabbt, nästan jogga som i gå-takt. Just för mina lungor, dom pajjar ju nästan på en gång när jag börjar jogga, om ja joggar för fort. 7 års rökning visar sej definitivt nu! :(

Har börjar promenera långa sträckor nu :) Superskönt! Och underbart när man har hundar, då blir det lite mer som en anledning just pga dom :)
Gick från tullinge och hem idag efter jobbet :) dunderskönt!

2008-02-19 @ 16:55:34
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0