Spa-Cidesco

Yes, äntligen hemkommen efter ännu en hektiskt dag.
Idag var det den praktiska delen på SPA-CIDESCO som vi gjorde.

Det gick nog faktiskt bra! Det kändes som det i alla fall och delegaten verkade nöjd med alla mina svar på hennes frågor så jag hoppas att det gick vägen.

Jag hade Sofia med mig som kund och hon hade det så lyxigt! Först fick hon en Vichy Dusch, sen kroppspeeling och Cleopatra inpackning med efterföljande insmörjning och sen en Hot Stone Massage!
Haha, hon var lika mör som mig när vi gick hem!


Vichy Dush! Hur skönt som helst!
(Bild från google.se)

Nu är det bara imorgon kvar, med teoretskt i SPA, sen är jag klar! Kan knappt fatta det!

image111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0