Uttråkad...

Även fast mitt drömyrke är hemmafru så börjar jag bli lite trött på att leka det nu... Tror att det är lite roligare när man har villa, trädgård och en liten bebis att pyssla med och inte "bara" G och en liten lägenhet... Nej, visst är det skönt att vara ledig men jag skulle vilja jobba lite, i all fall så att jag får några kronor i lön...

Idag blir det till ta tag i att sälja ut sig som timvikarie tills något bättre kommer upp. Jag har redan mailat alla kommunala fsk som finns här i Tullinge och till mitt gamla jobb i Huddinge. Ska nog maila några till fsk i Huddinge också tror jag för Tumba har jag ingen koll på alls, skulle nog inte hitta till en enda...
Sen ska jag maila massa olika SPAn och salonger i sthlm om timtjänster eller mer också.

Imorgon ska jag på en intervju om en timtjänst på en salong på söder också, hoppas det går bra!

image89


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fsk? menar du förskolor?

Jag vikarierar på två förskolor i tullinge =)

2008-02-21 @ 20:43:42
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0