Vårkläder!

Häromdagen fick jag mitt paket från H&M med en massa vårkläder i.
Jag älskar att shoppa på nätet, jag blir alltid lika överaskad av vad som ligger i paketet eftersom jag alltid lyckas glömma vad jag har beställt! Haha!

Bl.a. så beställde jag den här söta klänningen som jag hade på mig på "skolavslutningen" igår.

Den är verkligen en färgklick med alla färgglada små blommor och alla älskade den!

Imorgon kväll när vi ska ut och äta med klassen för sista gången (*snyft*) så tror jag att jag ska ha en supersöt typ ballong-top med dragkedja på ryggen i vitt från Zoul och sen en kort kjol till. Kan dock inte bestämma mig om jag ska ha en hundtandsmönstrad från Stckholm (hur fin som helst!) eller om jag ska ha denna som också kom i H&M-paketet...


Hoppas bara att det blir supertorrt väder så jag kan locka håret utan att det blir rakt igen efter 5 minuter...
Det blir aldrig lika roligt utan lockar i håret, så det så! Haha!

image111

Kommentarer
Postat av: Veronica

Meh, kunde du inte hojtat till tidigare om att du har en ny blogg :D För det visste jag inte!

Jaa, vi ska ju det.. Haha. Samma område fast till en 3a som är färdigbyggd i oktober :) Hur går det med Gizze?

2008-02-07 @ 20:20:58
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0