Dödsjuk...

Ja, usch det är just vad jag har varit de senaste 2,5 veckorna...

Jag har inte kommit ur sängen för att jag har varit så matt i hela kroppen, haft nästan 40 i temp hela tiden och varit så tung i huvudet att jag inte vetat vart jag ska ta vägen... Till råga på denna influensa som jag drabbades av så fick jag även luftvägsinfektion med en hosta som aldrig ville sluta...
Jag trodde verkligen jag skulle dö!

Nu, 2,5 vecka senare och efter 2 besök hos farbror doktorn med starkare och strakare antiobiotika och morfin-hostmedicin så mår jag i alla fall ok. Blir fortfaranade helt slut av att duscha och gå några ynka steg men vad ska man göra? Det viktigaste tiden i skolan är nu och jag kan verkligen inte missa mer...

I eftermiddag kommer mamz till mig på kurbad och trötta fötter och det ska bli mysigt! Pyssla om henne lite! image29

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0