Nytt år, Nya möjligheter!

4:de dagen på nya året och redan har det hänt en hel del!

I onsdags sökte jag jobb på Trosa Stadshotell och igår (torsdag) var jag där på intervju och fick det!
Eftersom jag kommer vara både hud- och spaterapeut när jag är färdig med skolan samt att jag är undersköterska i botten var Anders superpositiv!
Det känns hur kul som helst! Inte nog med att Trosa är en av mina favoritstäder och hur mysig som helst och att Stadshotellets spa är jättefint (och kommer bli ännu finare efter renoveringen) så var det första jobbet jag sökte och dessutom fick!
Nu ska jag "bara" bestämma om jag ska vara anställd av dom eller om jag ska vara egen och hyra ut mina tjänster...


(Bild lånad från Trosa Stadshotells hemsida)

En annan rolig sak är att när jag hade kommit hem igår och höll på att skriva klart mitt spa-arbete så ringde de från Sergel Spa & Fitness och frågade om jag var intresserad av att komma på intervju om extrajobb där!
Hihi, ibland går saker bara för lätt!

image111

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojojoj! Snacka om flyt! Det låter verkligen hur roligt som helst, och Trosa som är så himla fint. Jobbar du där nu?

2008-08-15 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0