Rivierans Guldgossar

P fick biljetter till Rivierans Guldgossaroch idag var vi och såg den.

Den var väl sådär tycker jag, lite tunn historia och lite väl seg emellanåt, men bra sång- och skådespelarinsatser!
Robert Gustavsson är ju i en klass för sig, så himla rolig, och jag älskar Tommy Körbergs röst så de var kul att se.
Men dock ingen föreställning jag skulle rekommendera...


(Bild från ticnet.se)

Nu är älsklingen på väg till Oslo och jag saknar honom redan...
Jag klarar mig verkligen inte utan honom, jag känner mig alltid tom och aldrig helt avslappnad och trygg när han inte är i närheten. Tur att han bara är borta en natt så imorgon kväll får jag hem honom igen! image109

Nu måste jag plugga till mitt kropps-apparat-prov imorgon...
En vecka kvar till examen! Shit, jag börjar bli så jäkla nervös! Det är så mycket som jag måste nöta in så att det verkligen sitter i huvudet och så mycket jag måste fixa och ordna... Hjälp!

image111


Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Åh Robert Gustafsson är ju så rolig och från mina hemtrakter dessutom.

Snyggt namn du har förresten!!!
Kramar Louise

2008-01-27 @ 20:55:31
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Louise S.A

Åh har du testat den eller någon annan produkt från Sally Hansen?

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-01-27 @ 22:39:09
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0