Rosenön

Nu har jag precis kommit hem från mitt besök på Rosenöns spa på Dalarö.

Det var verkligen ett jättemysigt ställe och låg helt idylliskt på en egen liten ö. Relax-avdelningen hade stora panoramafönster med utsikt över vattnet! 

Tjejen som visade mig runt har gått på min skola, hon gick ut i april så vi kände igen varandra, jättekul!



(Bild lånad från Rosenöns hemsida.)

Enda nackdelarna var att de (som alla andra) framförallt behöver personal till helgerna och dessutom var det en himla bit att köra. Längre än jag hade räknat med och på betydligt sämre vägar...

Men, men, man får väga fördelar mot nackdelar och se vart jag hamnar till slut!



Idag hade vi slutprov i ansiktsbehandling också.
Det gick helt OK, lite småmissar men jag hann med allt, gjorde allt ordentligt och kunde svara på alla frågor så på det stora hela är jag jättenöjd och det känns bra!

Det var sista slutprovet för den här veckan så nu är det bara att fortsätta plugga till nästa...!?

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0